یوتیوب خود را در محل تحصیل یا کار با 3 کلیک رفع انسداد کنید

این راهنما مطمئن‌ترین راه برای باز کردن ویدئوهای یوتیوب به شما نشان می‌دهد و همچنین ثابت می‌کند چرا به طور قابل توجهی بهتر از هر روش رفع انسداد دیگری است.

اگر می‌خواهید همین الان یوتیوب را باز کنید، این راهنما را کنار بگذارید و هات اسپات شیلد را دریافت کنید.

نحوه رفع انسداد یوتیوب

شما در سه مرحله آسان می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را باز کنید:

  1. برنامه هات اسپات شیلد را برای دستگاهتان دانلود کنید.

  2. وقتی نصب شد، برنامه را باز کرده و بر روی «اتصال» کلیک کنید.

  3. مرورگر دلخواه خود را باز کرده و تماشای ویدئوهای یوتیوب را شروع کنید.

به همین سادگی!

بهترین روش برای باز کردن ویدئوهای یوتیوب با 3 کلیک

حجم بزرگی از محتوای جذاب در یوتیوب وجود دارد. می‌توانید مهارتی را یاد بگیرید، ویدئوهای سرگرم کننده ای ببینید و بسیاری موارد دیگر. اما بسیار دلسرد کننده است وقتی بر روی پیوندی به یک ویدئو یوتیوب کلیک کنید و متوجه شوید بخاطر محدودیت‌های اعمالی در محل کار، محل تحصیل یا کشوری که در آن قرار دارید، نمی‌توانید آن ویدئو را ببینید.

خوشبختانه راهی آسان برای رفع انسداد یوتیوب، صرفنظر از موقعیت مکانی شما، وجود دارد.

اما صبر کنید، این مورد تنها برای باز کردن ویدئوهای یوتیوب کافی نیست. همچنین ممکن است سرعت اتصال و حریم خصوصی وبگردی برایتان مهم باشد. اگر راهکاری که برای بازکردن سایت‌های استفاده می‌کنید کند است، ویدئوها مدام برای پخش مکث می‌کنند و این حقیقتاً آزاردهنده تر از انسداد کامل وب‌سایت است.

بدتر از همه، سرور مورد استفاده شما برای تماشای ویدئوهای یوتیوب ممکن است اطلاعات شخصی شما را بدون اجازه‌تان گردآوری کند.

برای تضمین اینکه اتصالی سریع داشته باشید و اطلاعات شما تا نهایت ممکن محرمانه حفظ شود، استفاده از شبکه اختصاصی مجازی (VPN) بدون ثبت گزارش فعالیت بهترین راه حل برای باز کردن ویدئوهای یوتیوب است.

مزایای VPN هات اسپات شیلد برای شما:

  • پخش فوق سریع آنلاین ویدئو
  • رمزنگاری داده هم سطح رمزنگاری نظامی
  • اتصال تا 5 دستگاه
  • وبگردی کاملاً ناشناس
  • پهنای باند نامحدود

دریافت هات اسپات سپر و شروع به تماشای ویدیوهای یوتیوب مسدود شده در تمام دستگاه های خود را در حال حاضر

مقایسه روش‌های بازکردن یوتیوب

اکنون ممکن است بخواهید تفاوت VPN با سایر روش‌های بازکردن یوتیوب را بدانید. دلیل اینکه سایر روش‌ها به خوبی استفاده از VPN نیست، اینجا ذکر شده است.

  • باز کردن یوتیوب با پروکسی

    سرور پروکسی ممکن است روشی خوب برای باز کردن ویدئوهای یوتیوب به نظر برسد زیر خدمات رایگان زیادی ارائه می‌دهد.

    اما خدمات پروکسی رایگان در نامطمئن بودن بدنام هستند، ممکن است کند باشند و معمولاً تاریخچه وبگردی شما را ثبت می‌کنند. این باعث می‌شود گزینه کم طرفداری برای تماشای ویدئوهای یوتیوب مسدود شده باشند.

  • افزونه‌های مرورگر

    بعضی افزونه‌های مرورگر وجود دارد که می‌تواند به شما در باز کردن ویدئوهای یوتیوب کمک کند. این افزونه‌ها دو مشکل رایج دارند.

    1. بسیاری از آن‌ها از سرورهای پراکسی رایگان استفاده می‌کنند که قابل اعتماد یا ایمن‌تر از سرور پراکسی بدون افزونه مرورگر نخواهند بود. علاوه بر این، نمی‌دانید اتصال پروکسی شما چقدر ایمن است زیرا افزونه سرور را برایتان انتخاب می‌کند.
    2. شما تنها می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را در مرورگری تماشا کنید که افزونه در آن نصب شده است. اگر لازم است از مرورگر دیگری استفاده کنید یا سایر خدماتی را رفع انسداد کنید که از مرورگر استفاده نمی‌کنند، همچنان گرفتار هستید. VPN یوتیوب را در هر مرورگری در رایانه شما باز می‌کند تا مجبور نباشید به دنبال افزونه جدا گانه باشید.
  • داده تلفن همراه

    شما با استفاده از طرح داده تلفن همراهتان می‌توانید محدودیت‌های یوتیوب را در محل کار یا تحصیل را دور بزنید. با این حال، حتی ویدئوهای کوتاه به حجم زیادی داده نیاز دارند و باعث گران شدن قبض داده شما می‌شوند.

    استفاده از داده تلفن همراه در کشور خودتان نیز به شما اجازه دور زدن محدودیت‌ها را نمی‌دهد زیرا وب‌سایت‌هایی مثل یوتیوب را دولت مسدود می‌کند. استفاده از VPN در دستگاه تلفن همراه خود، با اتصال وای فای، راهکاری مطمئن‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

چرا ویدئوهای یوتیوب را مسدود می‌کنند؟

  • سانسور حکومتی

    ممکن است یوتیوب در کشور شما به دلایل فرهنگی، سیاسی یا مذهبی فیلتر باشد. بعضی حکومت‌ها یوتیوب را بستری برای نشر اطلاعات مخرب یا ایجاد تشویش اجتماعی می‌دانند.

  • افزایش بهره وری کارکنان

    بعضی کارفرمایان یوتیوب را مسدود می‌کنند زیرا بدگمان هستند زمانی که کارکنان باید مشغول کار باشند، در حال تماشای ویدئو هستند. آنها معتقدند مسدود کردن یوتیوب به بهره وری بیشتر منجر می‌شود.

  • افزایش تمرکز محصلان

    مدرسه ای ممکن است یوتیوب را مسدود کند تا مانع دانش آموزان از تماشای ویدئو و استفاده از رسانه های اجتماعی هنگام حضور در کلاس درس شوند.

نحوه دسترسی به سایر سایت‌های مسدود شده

یوتیوب تنها وب‌سایت قابل فیلتر شدن نیست. بر روی نماد زیر کلیک کنید تا ببینید دسترسی شما به این وب‌سایت‌ها نیز مسدود شده است یا خیر. VPN هات اسپات شیلد همچنین می‌تواند این سایت‌ها را در محل کار، محل تحصیل یا منزل باز کند.

امروز هات اسپات شیلد را امتحان کنید
کاملاً بدون ضرر

یا از آن خوشتان می‌آید، یا نه، که می‌توانید پولتان را پس بگیرید.
با هات اسپات شیلد ویژه ویندوز و ضمانت بازگشت پول 45 روزه، از اینترنت آزاد لذت ببرید.

Hotspot Shield را دانلود کنید. رایگان است!

همین امروز با دانلود Hotspot Shield VPN، به بیش از 650 میلیون کاربری ملحق شوید که به وبسایتهای مسدود شده دسترسی دارند و از امکانات بیشتری بهره میبرند.

무료 평가판 시작